Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeśli zamówiony towar ma wady klient ma prawo złożenia reklamacji. Prosimy jeżeli jest to możliwe wypełnienie otrzymanego z fakturą formularza reklamacyjnego i o jego przesłanie na nasz adres korespondencyjny lub email: sklep@hiteo.pl.

Formularz reklamacji można również pobrać w tym miejscu- pobierz >>>

Reklamacje należy przesyłać na adres:

Adresat: Usługi Transportowe Mikołaj Górny
adres do zwrotu: ul. Polna 5 87-126 Obrowo
z dopiskiem reklamacja eSklep

Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi Sprzedawca. O ile to możliwe do reklamowanego produktu prosimy o dołączenie dowodu zakupu (faktury) i wypełnionego formularza reklamacji. Sklep hiteo.pl ustosunkuje się do reklamacji w przeciągu 14 dni od dnia zgłoszenia żądania.

Na zwrot towaru bez podania przyczyny - mają Państwo 14 dni od dnia jego otrzymania!

Jeżeli postanawiają Państwo zwrócić towar, prosimy o ile to możliwe o wypełnienie otrzymanego wraz z fakturą formularza odstąpienia od umowy. Formularz zwrotu można również pobrać w tym miejscu- pobierz >>>

Można go wysłać razem z towarem lub osobno. Adres mailowy do korespondencji- sklep@hiteo.pl

Przesyłkę prosimy wysyłać na adres:

Adresat: Alex export-import Aleksander Lipiński
adres do zwrotu: ul.Osiedlowa 19\3, 57-500 Bystrzyca Kłodzka
z dopiskiem "ZWROT"

W przypadku, gdy Towar jest zgodny z umową i Klient chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy Klient wysyła paczkę na koszt własny.

Zwrot należności

Zwracamy równowartość ceny towaru oraz koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 10 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym magazynie.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl